søndag den 11. august 2013

Strikkemaskine

Den 1. Januar i år, begyndte jeg en oprydning i alle mine gemmer. Her dukkede en gammel Brother strikkemaskine op. Den måtte jeg da lige se om jeg kunne få gang i. Efter en tur til AC strik på Frederiksberg, hvor jeg fik sat en ny nålebremser i, kom den i gang. Men det var bare ikke så nemt. Hver gang jeg syntes at nu gik det sprang stikke tøjet af, forfra igen. Men men jeg bliv  ved og så en dag lykkes det. Her er den så

Min første maskin strikket trøje blev en sømandstrøje til Ketil. Helt ok bliv den ikke. men han blev glad for den



Den næste bliv til Chili. Nu skulle jeg prøve at lave hulmønstre.

Så fik jeg mere mod satte så ribberen på så skulle jeg prøve den. Så fik Chili en spencer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Farvning med Avocado

Jeg har i en periode eksperimenteret med at farve forskellige garn typer med Avocado. Det har været rigtigt spændene at se hvilke farver d...