onsdag den 28. august 2013

Knappe eksperiment

Jeg fandt noget cernit i en skuffe det er nok købt engang i 90 erne. Det måtte jeg lige prøve om det kunne bruges.
Jeg trillede en lang pølse skar den i skiver, som jeg så maste flade. Jeg lavede huller med en stoppenål.
Så havde jeg lavet knapper. De er godt nok lidt uens. Så ville jeg prøve at lave nogle med mønster i.
Først trillede jeg en lang pølse med lilla, så en med hvid. Så lagde jeg dem sammen og lavede en pølse af det.
Ja mønster blev det ikke til. Jeg må nok øve mig noget mere. Det er sjovt at prøve og knapper er jo dyre, så jeg må bare igang .




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Farvning med Avocado

Jeg har i en periode eksperimenteret med at farve forskellige garn typer med Avocado. Det har været rigtigt spændene at se hvilke farver d...